Hirdetés

Az Apple 90 millió iPhone 16 értékesítésére számít csak ebben az évben, és további több tízmillióra jövőre, állítják koreai források, és mivel a start pillanatában, illetve röviddel utána, az ünnepi időszakban fogy a legtöbb almás telefon, kiemelkedően fontos, hogy a beszállító partnerek időben és nagy mennyiségben indítsanak útnak minden minőségi ellenőrzésen átment komponenseket.


A Samsung és az LG marad az iPhone két fő képernyő beszállítója [+]

Az iPhone 16 sorozathoz az ET News szerint az Apple 80 millió OLED panelt rendelt a Samsungtól és 43 millió darabot az LG-től – az utóbbi 10 millióval több képernyő legyártására kapott kérést az Apple-től a tavalyi évhez képest. Úgy tűnik, hogy az iPhone 16 család a szokásos menetrend szerint, szeptemberben startol el, az Apple Intelligencia névre hallgató AI csomag viszont csak októberben, és lesznek olyan megoldásai, amit havidíjas előfizetéshez köthet Tim Cook vállalata.


Az OLED-es iPad Prók után már jövőre érkezhetnek az OLED-es iPad Air modellek [+]

A tabletes vonal már túl van az idei nagy bemutatón, és tényleg kitűnő lett az új iPad Prók kétrétegű tandem OLED képernyője. Annyira pozitívak a visszajelzések, hogy az ET News szerint nem 2026-ban, hanem már jövőre OLED-re válthat az iPad Air, melynek idei variációja 11″ és 13″ méretben maradt még a Liquid Retina IPS LCD technológiánál. Ahogy az iPhone, úgy az OLED-es iPad esetében is a Samsung maradhat az Apple első számú beszállítója, igaz: az iPad Air variációk egyrétegű megoldást használhatnak költségtakarékos okokból.

Eredeti cikk

Magor Trade
Egyeztető üzlet emberek

Nagykereskedőként, versenyképes árainkkal hozzájárulunk üzleti partnereink sikeréhez és növekedéséhez.