Az NVIDIA kiadott egy nagyobb frissítést a DLSS-hez, amely 3.8.10-es verzióként érhető el, és a fő változás, hogy a korábban használt működési profilok eltávolításra kerültek, így mostantól csak az E és az F profil kérhető. Előbbi az alapértelmezett, és a főbb DLSS minőségi módokért felel, míg utóbbi az Ultra Performance és a DLAA módok mellett optimális.
Az új lehetőségek jól kiváltják a korábbi B és D profilt, viszont a szellemképes hatás ellen küzdő A és a gyors játékokhoz optimális C profil nem kapott utódot. Ennek az oka, hogy az új DLSS verziók esetén az NVIDIA kiemelten ajánlja az algoritmusuk megfelelő ellátását a fontosabb részadatokkal, amit a fejlesztők meg is tesznek, így az újabb címekben az A és a C profil használata okafogyottá vált.
A változás viszont fontos információt hordoz azok számára, akik szokták cserélgetni a DLSS bináris állományát az egyes játékokban, ugyanis a régebbi címek esetében van esély rá, hogy az egyes programok még A vagy C profilt használnak, így az új E vagy F profil ezekkel nem biztos, hogy mindig kedvező eredményt ad. Persze megjegyzendő, hogy az NVIDIA nem is ajánlja a DLSS bináris manuális cseréjét, főleg amiatt, hogy az online játékok anti-cheat megoldása ezt csalásként detektálhatja.
Az új DLSS verzió előnye, hogy számottevően csökkent a fájlméret, illetve nem tartalmaz többet redundáns profilmódokat, vagyis az egész rendszer egyszerűsödött.