Hirdetés
Bevezető
Nem gondoltam volna, hogy a Kukirin bármit is ide akarna küldeni azok után, hogy nem lett körülugrálva sem a G4, sem pedig a G3 Pro. A G2 2024-es változatát nem is ők küldték ide, hanem a Geekmaxi, miután megkérdezték, hogy a tényleg meglepően szórakoztató Bogist M5 Pro után mit szeretnék kipróbálni. Marha gyorsan meg is jött a G2, épp elkezdtem volna vele foglalkozni, amikor bejelentkezett maga a Kukirin is, hogy ők is szívesen idedobnák ugyanezt a rollert, ami okvetlenül meglepő fejlemény, csak ezúttal nem voltak elég gyorsak. De ez a termék vizsgálatának szempontjából mindegy is.
A G2 2024-es verziója ugyanis végre egy olyan Kukirin, ami persze messze nem hibátlan, de mintha rájöttek volna a gyártónál, hogy nem a teljesítményt és a végsebességet kell hajkurászni, hanem normális árfekvésben kéne kínálni valami olyan gépet, ami a nagy többség számára bőven elég a városi közlekedéshez, nem szitál, nem inog, nem akar kinyírni, hanem csak teszi a dolgát és kellő dinamikával elvisz A-ból B-be akkor is, ha nem teljesen sík a terep. Ezért most mindenféle kuponkódozásokkal (a cikk végén) kérnek el 469 eurót, ami jelen pillanatban épp 186 ezer magyar forintot képvisel, ez pedig elég vonzó árképzés, ha tudjuk, hogy 800 wattos teljesítményt, 48 voltos, 15 Ah-s akkut és első-hátsó csillapítást is kapunk.
Viszont nincs limitálva a végsebesség az EU-s 25 km/h-s határig, vagyis a G2 is egy olyan roller, ami a jelenlegi szabályozáson kívül esve nem legális kerékpárúton, segédmotoros kerékpárként pedig nincs típusengedélye. Ezen változtathat majd a belengetett jogszabályi módosítás, biztosítást viszont kell rá kötni, akárhogyan is alakul majd át a KRESZ. Ha egyszer végre tényleg átalakul. Talán. Valamikor. Majd a jövőben. Kitudja. Viszont hozzátenném, hogy szerintem valahol itt kéne meghúzni a határt, ahol a Kukirin G2 leledzik, ez már az a teljesítmény, ami ha nem is gyorsan, de felvonszolja magát a budai hegyekbe, viszont még “race” módban sem ugrik nagyot, mert ügyesen nyúltak a vezérléshez és kellő fokozatossággal adja le a teljesítményt sík úton is.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!