Hirdetés
Bevezető
Most már szelektálgathatok. Mondhatom azt nyugodtan egy gyártónak, hogy kösz, de ezt a bringát nem óhajtjuk kipróbálni, mert ránézésre pont olyan, mint tucatnyi másik, amihez már volt szerencsém(?), nincs értelme. A DYU ajánlata viszont érdekesnek ígérkezett, mert alapból 850 euróért (334 ezer forint, de van a cikk végén kuponkód) kínál egy nyomatékszenzoros megoldást, amely összecsukható, relatív könnyű és megfelel minden európai és jelenleg hatályos magyar szabályozásnak is. Mi baj lehet? Nos, erről fog szólni ez az anyag.
A bringa 22,5 kg, a csomag már 30 kg volt a DPD szerint [+]
A cókmók EU raktárból érkezett meg, az országalapítási ünnepségsorozat pont úgy csúsztatta meg a szállítási időt, mint Kovács Zoltán tűzijáték-attassét a meteorológia, de egy héten belül lepottyantotta a kapu elé a DPD. Bevonszoltam a dobozt, amire ekkor már 30 kilogramm volt ráírva, de főleg azért, mert rogyásig volt csomagolóanyaggal, plusz természetesen a termék mellé kapunk egy csomó apróságot. Főleg egy töltőt, egy leírást és egy szerszámkészletet, ami elég értelmezhetetlen válogatás, mert van a szokásos bicskaszerű imbuszkészlet, meg még a rend kedvéért három extra csavarkulcs is, amik közül egyet kellett használni a pedálokhoz, egyet az első kerék rögzítéséhez, olyan méretű imbuszt viszont elfelejtettek csomagolni, amivel az ülést meg lehet húzni. Ez alapesetben pont nem lett volna probléma a szerkesztőségben leledző kollekció mellett, de a T1-et out of office kértem, itt pedig pont ilyen imbuszom nem volt. A szomszédban szerencsére igen, de na… az egy dolog, hogy az összes csavar más méretű a bringán (miért?), de hogy pont olyat nem is adnak hozzá, ami ahhoz kell, hogy rá is tudjak ülni…
Persze szokás szerint érdemes nekünk csekkolni a fékeket (és húzni rajtuk annyit, hogy a maximális fékerő azon a ponton jelentkezzen, amikor még a kisujjunk befér a fékkar és a markolat közé), kell pumpálni a kerekekbe, érdemes meghúzni minden csavart (az összes létező méretű csavarhúzóval) és nyilván nem árt feltölteni azt a 10 Ah-s, 36 voltos akkumulátort, bár ez ugyebár egy kerékpár, akkor sem dől össze a világ, ha lemerül. Már csak azért sem, mert 22,5 kilogrammot nyom a mérlegen, ami az elektromos bringák világában nem számít soknak.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!