Bevezető

Számunkra is kicsit meglepő volt, hogy a G4 után a Kukirin (Kugoo) ide merte küldeni a G3 Prót. Jellemzően ugyanis az a szituáció, hogy ha egy ideküldött kínai termék nincs körülrajongva (és hát a G4 nagyon nem volt), akkor ott elindul a durci-program, ami akár évekig is kitart, ebben az esetben viszont az történt, hogy a G4 írott és videós tesztjével egyidőben a gyártónak egy meglehetősen hosszú listát is prezentáltam a szerintem lényeges problémákról és az azokkal kapcsolatos megoldási lehetőségekről, a jelek szerint pedig a Kukirin eljutott odáig, hogy ezt inkább értékelje, mint a kontrol nélküli ömlengést. Úgyhogy kérdezték, hogy szerintem melyik modelljük lenne itt érdekes, én pedig ráböktem a G3 Próra, mert jó drága és papíron egy fokkal összeszedettebbnek látszik.


[+]

A G3 Pro azért tűnt érdekes szerkezetnek, mert a kétmotoros kialakítása és a G4-től valamelyest eltérő futóműve miatt látatlanban egy kezelhetőbb és stabilabb masinának tűnt. Viszont árban nagyon nem egy ligában játszik a két gép: a G3 Pro félmillió forint feletti áron érhető el, vagyis ha nem is kétszer olyan drága, mint a G4, de 40%-kal azért így is többe kerül. Ugyanakkor ha valaki csak a teljesítmény-akku párost nézegeti, akkor nem fogja érteni, hogy alig nagyobb telep és alig erősebb motor mellett mitől ennyivel magasabb a G3 Pro ára. De ha hozzátesszük, hogy ez kapcsolhatóan kétmotoros, jóval meredekebb emelkedőket tud papíron leküzdeni, hidraulikus fékeket kapott, dupla töltőport van rajta, 52 voltos, 23 Ah-s akkuja van, akkor már érezni, hogy a Kukirin megpróbálta mindenféle extrával fentebb pozícionálni a terméket.


[+]

Ez a masina viszont nem friss fejlesztés, még a G2 Master előtt ment piacra, az a masina pedig nem véletlenül lett egy közkedvelt darab, mert nagyon hasonló képességű, mint a G3 Pro. Őszintén szólva azt vártam, hogy egy olyan rollert kapok, amely egyszerre erős és stabil, illetve meg is tud állni, ha kell. Az óriási dobozból nem csak maga a G3 Pro került elő, hanem két, csontra ugyanolyan töltő, egy pót belső (mert ezek a 10 inches kerekek belsővel szereltek), egy pumpa és egy vaskos kézikönyv is volt a pakkban. A roller maga 40 kilogrammot nyom, bár összecsukható, azért nagyon nem a HÉV-re feldobós pálcika kategória. Mindenesetre a rollerhez kapásból küldtek egy kuponkódot is (G3PROMOB), amit itt lehet beváltani.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Eredeti cikk

Magor Trade
Egyeztető üzlet emberek

Nagykereskedőként, versenyképes árainkkal hozzájárulunk üzleti partnereink sikeréhez és növekedéséhez.